Thursday, September 04, 2008

Haritu or Hantu?

Me: Aku nak pakai pensil ko xde dakwat plak (pensil fabel caster berwarna purple).
N: Aah.
Me: Nak pakai yang ni lak tapi ko kata xde dakwat.
--(sambil tuh ann amek pensil tersebut and petik) *xberpa ingat situasi*--
N: Eh ada lah *clicking the pencil* Ntah2 haritu x isik?
Me: Ada ke hantu ?
N: Ade...
Me: Hah? Ada ke hantu bulan pose??? *blur*
N: Hahahaha...
Me: Hahahahaha...
N: Aku cakap haritu tapi aku ingat ko cakap haritu.
Me: Aku dengar hantu, aku ingat ko cakap hantu.

Either I'm totally deaf or we both are. Hahaha...

This dialog is not that accurate due to some memory loss =D

3 comments:

Asyida said...

Wani memang slalu macamtu
ekekek

anneweeza said...

hahahhahahah!!!!!!
aku rs that day kite sume kene sumpah pekak la..
haha...abis dah ngn k.ct pon xdgr...hahahahhaha...
sgt lawak sbb aku rs ms tu aku jwb dgr penoh semangt dah yakin..sakit perot aku gelak!!! :)

Skinny Legs said...

kak shu - huhuh...near deaf...jangan deaf sudah...

anne - ntah ko...aku igt aku yg salah ke pe ke...ko pon samaaa...
hahahaha...xleh lupe...