Monday, September 10, 2007

Ntah

Kadang-kadang kita pikirkan orang tu, tapi orang tuh tak pikirkan kita, perasaan kita, macam mana rasanya to be lam kasut kite. Kita buat-buat gembira bile kite sedih, tapi mereka bile tak puas hati ke hape ke, nampak betul kat riak muka dorang. Kite nak respond pon cam xsampai hati je. Ok. Mungkin kite pon penah buat macam tuh tapi xde lah sampai tahap nak bengang-bengang, nak mengamuk xtentu pasal...mungkin ngan adek-beradek ngan mak ayah pernah lah...tapi tuh lain cerita. Ntah.

Kadang-kadang tuh bile kite tanya, dorang xdgr. Ok. Mungkin dorang pekak sekejap. Ntah. Pastu kadang-kadang bile kite tanya lagi ngan baik-baik, muka masam yang dilemparkan. Ok. Terasa hati neh. Tp aku kata kat hati, dorang bermasalah kot. Ntah.Abaikan je. Ntah. Manusia neh macam-macam. Aku pon macam-macam, tapi bukan jenis aku lah nak bermasam muka 24/7. Sebab tuh if aku bermasalah ngan secara langsung nye nampak kat muka aku. Ok. Mungkin sebab masalah lah kot. Ntah.

No comments: